Jumaat, 12 Februari 2010

~Bermulanyer Sebuah Kehidupan Yang Indah~

~Majlis Pengabadian Cinta~
~ 2 Kasih, 2 hati, 2 jiwa, menjadi 1 Cinta~
~ Edisi Pertunangan~


~Sweet kan pelamin ni, huhuhu, simple sangat, nak jugak~


~ huhu, simple & nice, berangan nak buat sendiri simple macam ni~
`tapi tangan xde seni..huahuahua...boleh la~


  ~suke-suke tengok katil ni, hehehe sory buat rinssuzana cz amik gambo ni dari fotopages...sebab suke sangat deko dia...menjadi inspirasi untuk aku nanti, boleh tak? boleh la kan~


Untuk pertama kalinyer, entry aku berbaur kegatalan sikit, hahak...gatal nak kahwin, huhu...emmm layaan...huhuhu emmm tapi dengan rasa rendah diri dan heppy sangat, aku nak umumkan...aku bakal mengorak langkah....bermulanyer indahnyer sebuah kehidupan...emmm ape eark yang di katakan indah? memang hidup aku selama ni, indah....indah dengan family, indah ngan kengkawan indah ngan kertas-kertas baucer bayaran, statement bank, angka-angka kewangan...indah sangat bile berjaya buat akaun balance..hahak poyos jerk (ye ke indah bile bab kewangan~~~layaan~) tapi kali ini, aku akan mengorak selangkah lagi...kehidupan aku menjadi lebih indah...
     
Setelah hampir 5 tahun sesi suai kenal, bersulam kasih, ~macam gelik jerk~... ingat mcm makan ulam ke?...kenal hati budi, tapi sampai sekarang asyik gadoh jerk, bosan... pastu cube saling faham memahami...emmm aku rasa aku jerk faham dia, tapi dia yang xfaham aku yang kuat merajuk ni...ooppss~huhuhu...emmm k, k la...meleret plak citenyer...akhirnyer aku dan dia...~abang cayang aku la~...insyaallah akan melangsungkan majlis pertunangan kami...emm pada bile erk...huhuk...malu sei macam gediks~

pada


***
*
*
*
*
*
????


hahaha 26 Februari 2010

terasala gediknyerrr...emmm ade apa pada 26 Februari??? terlalu banyak maksud di sebalik 26 Februari itu..hahaha...dulu time ngah cintan_cintun konun nak saling mengenali suke la tanya soalan merepek, so sekarang dapatlah tau n konun nak abadikan kisahnyerr...aku suke no.2 dan dia suke no.6...jadilah 26 Februari kalau ade 62 Februari mesti aku dah amik gak, lama sikit nak tunang,,,hahak...tapi.....tapi...

sedih, kena postpone...yela, pas bapak aku + - / * X % @ ## ~???~*** = 27 Februari...akhirnyer majlis akan berlangsung 27 Februari...insayallah kalau xde halangan, tarikh keramat tu, aku akan menjadi tunangan orang...sedih pun ade...

sekarang aku harap, semuanyer berjalan lancar, hope cuti aku pun approve...pastu, ah'hh lupe plak... kepada kengkawan yang terbaca, sedang membaca dan yang mengenali, buka niat xnak jemput, lagi plak macam segan sei, yela tunang jerk, bukan kawin pun kan, tapi dengan hati ikhlas memang aku menjemput semua untuk datang umah...lagi plak majlis yang di adakan hanya kecil-kecilan jerk...


majlis yang diadakan pada permulaan rasanyer nk buat majlis tertutup, tapi benda baik kan, tapi aku takut gak ade yang terasa, masalahnyer aku fikir tunang, memang perkara baik, tapi xkan macam nak bagi tau satu dunia, orang pun kata tunang biar majlis yang biasa, cuma aku takut sangat akan buat orang terasa ati...yela aku ni kan suke fikir macam2 kan, tapi memang aku nak jemput semua orang datang majlis tunang aku, tapi sendiri serba salah, kang kata aku nak berlagak plak, tunang jerk,...bukan kahwin,


tapi dengan rasa rendah diri dan ikhlas, aku menjemput semua kengkawan ku, saudara muslimim dan muslimat untuk menghadiri majlis pertunangan ku pada 27 Februari 2010...cume harap kehadiran semua dapat memeriahkan majlis, dan mohon doa bersama moga majlis ini berjalan lancar hendaknyer, dan hubungan kami berakhir di jinjang pelamin dan kekal untuk selamanya hingga akhir hayat kami...(cewa~~)

insyallah time jemputan kawin, di umumkan secara meluas, kepada semua  gelik jerk...huuuuh...takut plak rasanyer nak jadi tunangan orang kan...mohon maaf kepada sesiapa yang terasa...mohon doa agar semuanyer berjalan lancar...


k alamatnyer di : No.36, Jalan 9, Ampang Jaya, 68000 Ampang, Selangor.

k...kite continue next entry, the new episod...

Yang ikhlas:

2 ulasan:

  1. Zah! tahniah ye, da nak tunang! alhamdulillah. moga majlis berjalan lancar hendaknye nanti ye. ;)

    BalasPadam
  2. kak izah: Terima kasih kak, jemput datang umah ea..moga doa akak & semua menjadi pendorong n kekutan time majlis tu nanti..takutnyerrrr huhu

    BalasPadam