Jumaat, 19 Februari 2010

~aku telah dirisik~

~Majlis Pengabadian Cinta~
~ 2 Kasih, 2 hati, 2 jiwa, menjadi 1 Cinta~
~ Edisi Pertunangan~


Cite ni dah basi tapi nak cerita gakkan, tak kira...nak cerita gak walau ape pun...k pada sabtu 13 Februari..aku dah tengah syok belajo menjahit ade la gak dalam 1 jam aku belajo..time tu plak tertinggal HP..memang kena lah dengan temanyerrr...Supprise...memang kena suprise giler, ade ke patut aku xtau pun sedara mara abe cayang aku tu nak datang, kacau stim nak belajo menjahit..huhu

tapi ape pun, aku ok...aku balik dan jumpe mereka semua...hilang aku punyer brutall...dah la dengan xsemenggah pakai sempoi, pastu balik, salam dorang semua, aku jadi kaluit gilerr rrr...serba salah nak salam tak pak cik dia...pas tu aku layan jerk salam dia...hahaha memang hilang brutall aku...

dan time ni, bincang gak tentang time nak datang kan...insyaallah majlis kami lepas zohor, pada hari sabtu,  27 Februari 2010.. insyallah moga semua berjalan lancar..amin~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan