Ahad, 21 Februari 2010

~Bezday adik aku plak~

~16 Februari, bezday adik aku plak...hampeh...au tak boleh lupe beday dia yang bengong yang mana dia telah kenakan kakak dia yang comel ni...tension,sakit ati sangat...dia ingat bez ke buat mcm ni...

Al~kisah...pada malam beday itu, aku telah dikenakan dengan satu suara hantu lelaki yang menakutkan...serius beb, memang tercabar keberanian aku..aku xsangka, tahap keimanan dan keberanian aku xsekuat dan sekental badan aku yang cubby, huhu...bile aku ingat balik cite ni, memang kelako, tapi time situasi tu aku jadi cuak gilerrr...memang kentut rrr...dia kenakan aku...

dah la aku susah nak tido...kul1.30 pagi baru aku dapat tido..so, aku terjaga pada kul2 pg sebab aku terdengar suara lelaki...hheheeee haaaaahhhh hheeeeee haaaaaa (~sile baca dengan nada mengilai versi lelaki~) hahak..mule-mule lek jerk...entah nape tetiba suara makin kuat, cuak aku datang sekali + plak aku ni memang kuat berimaginasi...entah benda merepk2 aku fikir...tu yang aku makin takut...siap aku terjerit Allahuakbar!!!! cuak punyer pasal..tapi time tu dapat gak terfikir untuk dapatkan kekuatan...bile end dia, hangin giler...rupe-rupenyer kerja adik aku buat suara hantu menakutkan aku...tension sangat...

korang rasa takut tak? mesti tak kan...yela sebab aku jerk yang rasa, feeling dia lain beb...aku jadi fobia...moga pas ni bile aku tido, jangan la terjaga lagi kul 2,3 pagi...seram sei...hahaha...kul4 xpe...mak aku dah bangun...

~k seterusnyer, beday aku, di sambut dirumah jerk...tapao nasi goreng n buat air buah dalam besen...besen? ye kot besen...dah rakyat ramai, tak kan aku nak buat kat jug, confirm aku jerk yang layan...k la..majlis beday di mulakan dengan pak cik aku bc doa...pas tu bapak aku...dan kami pun makan sesama...k mari kite zzzaaaaassssssss...kamera, action....
1
2
3

~ni la family aku, layan jela semua~




1 ulasan:

  1. mmg patut pOn adik Zah takut2 kan Zah...dgn suara hantu tuh...

    BalasPadam