Isnin, 10 Mei 2010

~Menyampah Tahap Gaban~


~Hari yang membosakan melayan orang paling ngol dalam hidup~

Hari ini semua g kursus, ade? ade? ade aku kesah...aku xkesah la beb, tapi masalahnyer aku tension dengan keje orang yang tak settle ni, kalau benda tu kat aku yang bermasalah aku dengan berlagak memang boleh settle, tapi kalau part kat "korang", memang aku sakit hati sangat...xkan korang xtau cam ne nak bagi setle keje korang, aku memang dah tahap gaban tension nak mampus dengan dorang semua...aku menyampah tahap cipan dengan korang, macam nak menyumpah pun ade...aku makin tension plak sekarang dengan tugasan harian aku...tapi aku mampu buat..aku ni sape kan...ku'lie..

aku memang menyampah dengan dorang, kite ni keje macam nak macam nak mampus, tapi yang dapat nama korang, g mampus aku memang dah sakit ati tahap gaban...

Ya allah, moga aku ade rezeki di tempat yang lain...xpun aku membuka biznes sendiri, aku terlampau sedih..orang kata doa teraniaya ni termakbul..so aku berharap sangat di buka pintu rezeki aku yang lain, dan segala kebodohan mereka ditunjukkan dan bukanlah mereka yang membuat segalanya. maafkan hamba mu ya allah yang khilaf...aku sedih sangat...



~bes nyer kalau dapat layan g sini, dengan perasaan tension macam ni..aku benci tahap gaban~

Sometimes kite ni keje berniat kerana Allah, tapi keadaan buat kite membenci seseorang dan rasa kite menyampah dengan keje kite...tapi ape kan daya...bukan niat nak menyampah tapi memang dah menyampah tahap gaban..


~tension sangat, tapi tetap comel...ape aku merepek ni...tension yang melampau~

Aku malas nak komen keadaan keje yang merepek sepanjang bertugas sebab aku tahu aku boleh handle...yang susah nak handle bos merepek aku jerk...emmm tak sangka aku ni yang hanya ade diploma poli pun lagi bez dari orang yang bermaster...huhuhu poyozzz tapi ni la hakikatnyer...kena percaya macam mana orang yang xteror ni telah settlekan buat payment yang problem selama hampir 2 minggu yang dibuat oleh dorang tu..yang xnak fikir solution...terlalu tension dengan dorang tu, yang merepek sangat...haha dalam kesibukan aku dapat sediakan entry yang begitu panas hati kaum itew...aku xkesah...sape makan ikan masin, dia lah rasa masam nyer...hahahha...poyozzz


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan