Isnin, 10 Mei 2010

~Demam Musim Perkahwinan Dunia Lagi~



Dhenuka's Wedding
Emmm nampsk gayanyer, tahun ni, wedding tahun 2010 Wedding of the year, dibuka tirai oleh kawan aku dhenuka, hari ni, baru aku dapat buat entry ni, 17 Januari kat dewan pantai dalam...memang semuanyer berlangsung mengikut adat...huhuhu.. akhirnyer semua kengkawan aku dah kawin, tinggal aku entah bile plak kan...k la, continue xmau sedih2..1st aku g wedding kaum india, memang adat mereka berbeza, tengok upacara dulu sampai selesai baru makan, tapi kalau kite, datang makan, pengantin datang ke tak, kite boleh balik..kan..kan...k la, xtau nak cite ape dah..k jom kite zaaaaaaasssssssssss laaayyyyyaaaann...

*
*
~gambo sebeso alam kat pintu masuk dewan, huhuhuk~

~Dhenu dengan muke gediks dia jadi bini orang, huhuhu~
   ~kami di majlis Dhenu~



Lyn's Wedding
The next wedding, adalah Lyn..wedding dia ni buat time tahun baru cina...n semua cuti..tapi time ni aku dah plan nak g dengan firdaus, tapi mak aku plak xbagi cz ade order nasi lemak dari customer dia...sorry lyn xdapat datang...just wish moga bahagian hingga akhir hayat...

~gambo kat bawah ni curi dalam FB Lyn, jangan mare...dah nama aku xdapat datang jadi aku xde stok gambo lyn...so..ni jela dapat aku curi...eemmm bile plak turn aku nak kawin...huhuhu poyozzzz...



~ lyn dengan tema itam + putih ~


haha yang kelako..time ini entry keluar, dua2 orang di atas telah pun pregnant...dasyat...menjadi terus...
k xlama lagi entry ni akan bertambah sebab tahun ni, ramai kewangan nak kawin...termasuk aku? eh yeke... tak kot....hahahahak..kite tengok jela nanti...



To be continue~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan