Khamis, 1 Disember 2011

~Rapid KL...(Kuala Lumpur ke Kota London)~

Entry ni..bukan nak bagi tahu betapa rasa bangga gilerr dengan perkhidmatan RAPID KL..tapi nak buat aduan..hahaha aduan la sangat..tp ni semua adalah ADUAN meluahkan perasaan yang memang saat ni tengah tension dan hilang sabar aku di buatnyerr...selama 3 tahun hidup bersama Rapid KL..bukan MENOMPANG ok tapi...bayar tiket pe nak naik LRT, PUTRA, BAS..sangat terlampau sakit ati dengan service rapid KL untuk naik bas..senang cite..bas U26..korang search la bas tu nak g mana..

pernah gak tanya, pak cik bas tu, nape la..korang nyerr boss tak nak tambah bas U26..nak kata tak beli bas baru..aku tengok U30 tu melambak..kadang sampai yang lalu tu kosong tak de penompang..tapi nak tunggu U26 ni..haram hukumnyerr...katanya xramai orang nak naik..tu yang xbanyak stok...masalahnyerr..cube letak lebih sikit time pergi dan balik kerja..memang ramai orang..klu time matahari dah naik, panas terik memang la xde orang nak naik, semua g kerja awal pagi..balik plak petang hingga malam kan..ni tak..aduuyaii..planing tak betul la...

sakit yang melampau..ingat berubah..tapi tak berubah..aku dah lama sabar...tapi sekarang dah sakit ati giler...klu dulu pun pernah tunggu sampai 1++ 2++ jam...melampau...yang terakhir semalam..aku tunggu dan 1 jam lebih..dah la hujan..tak leh duduk kat batu bata..kena berdiri..naik bengkak kaki aku...

bas lain, bezz jerk lalu dengan tak bawa penompang..menyampah..nak nangis...kaki  aku sakit..bile datang bas tu penuh giler..menyumbat macam sotong sumbat [ala sotong yang sumbat dengan pulut tu..sedap pe..gemok kan]..geram aku...tolong la..tambah bas U26..tak nak tambah 1 tambah la 10 ke 20 ke...kesian la kat kami yang balik kerja letih, muke pun tak boleh blah..nak tungu bas berejam kan...sedih sangat..klu macam ni..ada metro ke SJ bus pun xkesah dah..memang tak hingin nak naik Rapid KL...

kalau orang rapid terbaca..moga lepas ni..ada perubahan untuk perjalanan bas U26...



 

1 ulasan:

  1. salam simpati jauh dr guar chempedak.. hehe.. blaja keta la zah.. pelan2..

    BalasPadam