Rabu, 17 November 2010

~Kenangan Lalu..Konvokesyen di POLIMAS~

hahahaha tetibe terajin plak nak keluar macam entry..godek punyer godek..terjumpa plak gambo ni..hehek..ni adalah time konvokesyen ku di POLIMAS..i miss polimas sangat..banyak kenangan yang tak dapat lupe..macam2 la..kang kalau cite bnyak plak episo..episod suke duke pun ade..hahahk..
k la biar gambar jela yang bercerita..zaaasss layanzzz...

~ni aku with ielah~

~Achue, ielah and aku..huhu pinjam baju orang, time ni elah punyer time~

~see ni la kami, memang time budak perdagangan dah time out..ni time budak awam plak~
~time heppy..achue, ielah, uya and aku, sedih gak eija xdapat join dengan kiteorang~
~ni plak aku n my mak..hehe..muke mak aku yang dah letih layan aku~

~hehe ni plak en.tunangku dengan kakak sayangku (mak aku kat belakang tu..dah malas nak layan kiteorang yang kaki bergambo~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan