Isnin, 23 November 2009

MUSIM PERKAHWINAN DUNIA

NOvembers's Wedding
Untuk November ni, 2 orang kawin kat opis...k aku nak upload gambar dorang semua..ni kak dahlia...kawin kat dewan manjalara, kepong...cun la..merah + Putih.. pehhh memang dasyat, hasil kreatif and metif dia, terhasil la, kesusahan payah dia nak dapatkan majlis yang eemmm dasyat...memang best la tengok dia, nanti bila time aku, boleh dapatkan khidmat perunding n nasihat dari dia..gambar kahwin Emma, will be continue... k kiteorang g umah Ema pun dah lambat dengan sesat mesat. kat negara orang, akhirnyer sampai gak kiteorang kat umah dia, dekat ngan kawasan getah..best giler kawasan tu kalau buat outdoor....jadi dapatla kiteorang lenjan semua, pelamin dia, bilik dia la, pastu kiteorang merupakan tetamu yang terakhir sampai xmalu nak posing maut dengan pengantin, huhu. tapi emma layann jerk kiteorang ni... memang tetamu yang tak malu...hahaha..


Year End Wedding...


tersebut lah kisah, perkahwinan tahunan secara rasminyer ditutup oleh Yatie and rizal bagi tahun 2009 di Bahagian KEwangan....hampir 85% orang nak kawin, entah bile turn aku...aku tengok macam rezeki belum ade lagi...dengan kehidupan ku dua dunia yang berbeza...seorang di utara seorang di tenggara...memang sedih sangat...bile tengok orang kawin, kite rasa nak kawin gak, tapi bile fikir2, benci nak kawin dengan mamat tu, tapi sayang dengan dia...bile cite kengkawan dah kawin, bukan bagi semangat, tapi hampeh...sedih2...so mulai hari ni, 29 Disember 2009...tertutuplah sudah hati ini, terpadam niat dihati untuk mencari sinar kebahagian bersama...aku dengan dunia aku, dia dengan dunia dia...huhuhu...tapi xpe...semua tua akan menjelma jua...


k... berbalik pada kisah perkahwinan...time yatie kawin aku dapat berkat ciuman pengantin,
huhu...si yatie ni cium aku, ketepek... lipstik dia kat pipi aku...berbekas, sib baik, tak kena tudung aku... huhuhu... tema yati merah...memang lain dia, dengan bulu mata seinci...eh..berinci gak la...pastu makanan aku suka sangat...fillet tempura... bez2... k la ni gambo2 aku posing kat tempat yati kawin...
Rizal plak yang kawin...huhuhu jejaka pendiam...kat kewangan akhirnyer melayan bahtera perkahwinan...aku g sana dengan kengkawan aku...fanis, fifah..abang ipar aku hantar...hahak mule2 jerk xtahan tengok dia punyer banting...memang lain dari yang lain..ala2 jame bond malaya, dengan muke dia xtahan beb...pastu tema dia biru + pink...pelamin dia comel, simple jerk...yang best tu, kat pelamin, dia boleh dengan xmalu buat aksi jame bond dia...



Sabo jela rizal ni... makanan dia, lain skit, dia buat tema kenduri dan kampung...aku pilih makanan kampung sebab aku pun xpernah rs makanan kampung kan...memang best...k...jadi perkahwinan rizal & yatie adalah penutup cite tahun ni...dan tahun dpan 2010...ade yang menanti untuk membuka tirai perkahwinan...salam perkahwinan semua...

3 ulasan: